Fashiondistinct’s Blog

Editor’s Choice : Week 27

Posted on: Iulie 3, 2009

Si acum imi pare rau ca nu am fost la Cluj la concertul ei. She rocks! Cand vine vorba de haine, in general nu imi place cum se imbraca, dar am gasit acest outfit superb:

be

Did she loose like a lot of weight?

Este prima data cand aleg o rochita la rubrica asta, so that means I was really impressed. Punctul de atractie : THE SHOES…platforme in culori metalice. Gotta love them! Chiar sunt de parere ca oricat de desavarsit e outfitul, you can so fuck it all up with the wrong shoes!!!

Parul are culoarea perfecta, adica mi-ar sta si mie bine asa😛 Ochelari superbi, gloss superb, great complession of the skin a.k.a. fond de ten.

Rochita este de vara, usoara si vaporoasa, dar din cauza ca a plouat, B. si-a luat un fel de trenchcoat cool de primavara.

All in all, we should all look as fresh as Beyonce after a flight.

Nici un fel de bijuterii in afara de cercei.

3 Răspunsuri to "Editor’s Choice : Week 27"

:)):)):)) Tocmai mi-am descoperit numele de scena ….vorbind de Beyonce (care apropo are numele dupa mine :)) ) ,imi place la nebunie de ea.Are un stil aparte , o personalitate puternica care stie foarte bine ce inseamna show-biz-u :* si ce se vinde.

She rocks!!

Outfit-ul este ok, dar picioarele ei sunt oribile. Şi oare doar eu cred asta?

Lasă un răspuns

