Fashiondistinct’s Blog

Azi sunt in doliu. Nu ma intereseaza hainele, nu ma intereseaza pantofii si nu ma intereseaza bijuteriile.

Sunt furioasa pe cuvintele urate ce le-am auzit despre el. Lumea a uitat muzica lui, dansul si miliardele date caselor de copii. Scepticii ( ca sa nu folosesc toate injuraturile care imi vin acum) ar spune ca…so what? Pe noi nu ne-a ajutat cu nimic. Pardon, a donat 10 mil $ in ’97 pentru construirea unui parc ecologic in Bucuresti. A sustinut 2 concerte in Romania, primul intr-o tara post comunista unde nici dracu` nu venea. A vizitat gradinite si case de copii…lucru din care nu ii se umfla contul.

Isi scria singur versurile, isi orchestra singur piesele si contribuia enorm la coregrafie. Cati artisti se pot lauda cu asta?

Lumea la acuzat din cauza operatiilor estetice cand la noi fete de 18 ani primesc cadou de majorat tzatze. Nimeni nu a stat sa aprofundeze de ce anume a trecut el de atatea ori sub bisturiu. Rasism. Nu din partea lui, ci din partea celorlalti. Sa nu uitam ca el si-a inceput cariera intr-o vreme in care negrii erau inca rasa inferioara. Si asta a lasat urme in psihicul lui.

De ce sa conteze fizicul cand muzica lui a atins milioane de oameni? Uite asa pentru ca suntem niste superficiali si ingusti la mine.

Si daca asta nu e de ajuns, va dau sah mat cu: hip hop-ul si break dance-ul nu ar fi existat fara el. Dar voi sanctifica-ti-l pe Copilul Minune si Salam. Sunt sigura ca si ei vor avea vanzari record in lumea intreaga.

Eu ii voi ramane mereu fana. Nu il voi huli, nu il voi renega si nu il voi uita. Nu o sa raman niciodata indiferenta cand se aud primele acorduri din Billie Jean.

Etichete:

9 Răspunsuri to ""

Da, ai dreptate, suntem extrem de superficiali si nepasatori……
Eu una ma regasesc printre randurile scrise de tine….Sa-mi fie rusine de acizatiile pe care le-am facut …Oricum, dansul sau…moonwalking va ramane cel mai cunoscut pas de dans si melodiile sau vor ramane evergreen….
Michael…Rest In Peace!!!

„Like a stranger in Moscow…”
Love Michael forever!
Rest in Peace!

Poate operatia de depigmentare a socat lumea, dar dupa cum spui si tu, lumea era(si inca e) rea, „white power”… bitch please…
Ce „white power”, la asta se rezuma? Sa moara o legenda a muzicii din cauza unor operatii din trecut, care la randul lor erau „cauzate” de prostia oamenilor rasisti? Ca el a vrut sa fie ascultat nu catalogat, nu cred ca cineva ar fi facut acest sacrificiu pe acele vremuri.
In orice caz, rest in peace Michael, if it wasn`t for you i don`t know where hip hop would be now…
So, desi nu sunt cel mai mare credincios, aseara am aprins o lumanare pentru El.

Die MJ haters, die.

Wow ! Un alt foarte bun cantaret care s-a dus, care a influentat mii de oameni si care si-a pus amprenta asupra a mai multe lucruri (fashion, muzica, way of thinkin) ,de cand a inceput cu primele hituri, …si isi va pune many years to come… So chill. Intotdeauna o sa fie haterz so y’all don’t take it so personal ! …. Yeah he was weird from times to times …. da pana la urma fiecare are in noi putina nebunie…It’s not that i am sad or happy about it… just …R.I.P.

Visez la ziua in care Terra ii va plange pe Salam si Susanu,
manele 4 life

Ma gandeam acu’ cateva luni cum ar fi si ce se va intampla daca M.J ar muri sau daca Madonna nu ar mai fi sau marii artisti cu care am crescut sau care sunt aproape de varsta noastra,…parca e aiurea, parca ar trebuie sa traiasca forever, nu? mie asa mi se pare,..acum copiii nostrii vor sti de Michael cum am aflat si noi de Elvis,….de pe banda si din poze,…nu il vor mai auzi niciodata ,trist …. am crescut cu muzica lui pe vechiul MTV si nu mai era un altul ca el atunci,…si acum nici atat …R.I.P. Michael ! o sa te ascult mereu,…signed : Dirty Daiana!

E o tragdeie ce s-a intamplat. Am tot urmatir diferite emisiuni despre el si am fost extrem de impresionata de singuratatea vietii lui. Extrem de copil, de trist si de singur. Cumplit destin.

Lasă un răspuns

