Fashiondistinct’s Blog

Editor’s Choice: Week 25

Posted on: Iunie 19, 2009

 Foarte greu mi-a fost sa aleg pentru azi…si nu pentru ca aveam prea multe optiuni. Din contra! Could be that stars are running out of fabolous outfits or lacking creativity? I wonder…

Anyways, Charlize Theron mi-a furat inima cu hainutele astea:

charlize_theron_grocery_shopping_1

Poza e denumita „Charlize Theron grocery shopping”…well, that’s one classy housewife!!! Desi eu mi-as fi pus minimul de make-up: fond de ten, blush, mascara si lipgloss.

Ma gandesc si eu sa imi achizitionez o gecuta de genul…poate o trec si drept sacou😛
Tricoul si pantofii par vintage….luv’em! Iar despre leggins….she rocks the stretch!

All in all, o tinuta eleganta cu care eu as fi iesit in oras la cina, nu la cumparaturi pentru incredientele cinei! But maybe she had some places to be after😛

Lasă un răspuns

