Fashiondistinct’s Blog

RedBlonde

Posted on: Mai 11, 2009

Mi-a placut la inceput Happy Hour…parca nu era atat de nesimtit Maruta. Dar cum o nunta cu 600 de invitati are un pret mare…a trebuit sa faca ceva sa ii creasca. Audienta. La ce te-ai gandit?

Asa au inceput sa apara invitati de rang tot mai inalt cu minus: Simona Sensual (ai aflat mami cum e cu pi-ul ala enervant?), Marinela Nitu (cat de tare e sa iti atingi nasul cu buza de sus fara sa vrei macar?), Andreea Spatar (oare chiar e indicat sa sugi cat esti gravida?hoooo, ma refeream ca nu e sanatos pentru bebe sa iti sugi burtica sa pari slaba) si mai e tanti aia. Carmen Hara. Aia de stie tot dinainte. Ea a prevazut si divortul dintre Jen si Brad. Pai si de ce nu ai anuntat-o pe Jen ca Mr. Smith are de gand sa ii puna poalele-n cap lu` Misses Smith?

Anyways…Maruta nu, invitati nu, prajituri nu. Noroc cu chitaristul ala bunoc si inalt de la 0 (zero! asta pentru tine am specificat, Sensualo!). Dar cel mai mult imi plac Veveritele! Mooooor dupa ele. Pe langa ca au vocea aia marfaaaaa, se imbraca super mega giga extra cool. Am sa va demonstrez:

aredblonde-main

red-blonde1

mare_247359_2foto

untitled23

untitled

redblonde

untitled2

Parca cel mai mult imi place Roscata:

Red%20Blonde%20Alina%20Musichat

Killer legs:

Red_Blonde_(4)

Dar nici cu Blonda nu mi-e rusine:

alina-redblonde

q.e.d.

(Hai, Olimpico, asta o stii si tu. Ce rea sunt🙂 )

2 Răspunsuri to "RedBlonde"

Mi-e ciuda pe ele…canta prea misto!:)

sa stii ca si madalina are blog:d…si e al ei,nu-i facut de vreun fan :d… http://madalinaredblonde.blogspot.com

Lasă un răspuns

