Fashiondistinct’s Blog

27 Dresses (2008)

Posted on: Aprilie 28, 2009

Un film pe care vreau foarte mult sa il vad:

27dresses_poster_01

Tocmai pentru cele 27 de rochii…dar nu ma uit la film pana nu adun 27 de rochii in acest post! Si nu orice rochii, ci rochii purtate d fete normale, nu vedete🙂

De ce fac asta? Pentru ca m-am indepartat de ideea de inceput a acestui blog… si anume sa demonstrez ca sunt fashion icons printre noi, pe strada, in vecini, la piata, la dentist, la birou. Si acum ma pedepsec😛 Asa cum Curvette s-a autopedepsit cand s-a indragostit de un client acceptand un client absolut scarbos, asa eu nu ma uit la filmul asa🙂 Ok, nici nu se compara pedepsele…sau interesele😛

Incepem cu o premiera pentru ca Slagi a noastra si Nashi din Sibiu n-au mai aparut pe site pana acum:

slagi

Cu siguranta cea mai frumoasa rochie de Balul Bobocilor! V-am spus eu ca bubbles dresses sunt cool:

img_0152

Nu poti sa dai gres cu o rochie simpla neagra. Luvin` the shoes:

img_0141

Ceva in genul am si eu, abia astept sa o pot purta fara sa inghet🙂

dsc_1081

Pe Lori o sa o mai vedem pe aici, promit!

Un look impecabil, pacat ca nu se vad pantofii. Poate ne spune chiar ea ce purta.

untitled21

Pe Roxy mea o stiti deja:

Rochita e facut de mamica ei si e superba!

loch

Raiffeisen_0682_JPG

Nici Iulia nu e straina pe aici:

Imi pare rau pentru ca poza e asa cum e. Strica tot😦 Oricum eu o pandesc pe Iulia cand dau caldurile si cum o prind cu rochita pe ea, o si pozez ca lumea😛

 iulia

Cred ca Didi are cele mai multe aparitii:

Place combinatia verde cu galben.

didi2

 Luvin` the yellow sundress!!!

kv_9f3460820-02

Didi asta e bratara din club?

ph4grp683851-02

Asta e…minunata!

didi21

15 more to go!!! Daca vrei sa fi si tu aici, da-mi un mesaj pe ID-ul: still_dea

1 Response to "27 Dresses (2008)"

frumos ! sa stii ca nu glumesc.chiar e tare blogul🙂

Lasă un răspuns

