Fashiondistinct’s Blog

Eva Longoria Parker

Posted on: Februarie 26, 2009

Pe langa ca e frumoasa, mai e si amuzanta…imi place mult cum rade. E din Texas, stie sa vaneze si sa gateasca…and she also likes the chocolate😛

Toni (nu Tony Parker, sotul ei), astea sunt pentru tine:

54073_celebutopia-eva_longoria-launch_party_for_the_new_blackberry_bold_telephone-05_122_576lo

Eu mi-as fi pus un gloss rozaliu. Sursa: undeva www.google.com

2494_5627600224

Me likey. Sursa: undeva www.google.com

25995PCN_Longoria

Pantofii sunt un vis. Sursa: undeva www.google.com

httpimagesteamsugarcomfilesupl008809_2008evalongoria3208

Place camasuta. Sursa: httpimages.teamsugar.comfilesupl008809_2008EvaLongoria3208.jpg

jennifer-eva-rosario-978-8

Sursa: undeva www.google.com

Hai ca nu se imbraca ea doar in culori inchise:

GYI0000720266.jpg

I luv rochii argintii!  Sursa: httpwww.howcelebsdiet.comwp-contentuploads200809eva-longoria.jpg

Urmatoarea poza n-are nici o valoare fashionistica pentru mine. O pun pentru picioare😛

evalongoria1-163230476c80a590fb1a4_660_883_

Sursa:  undeva www.google.com

Sper ca ti-a placut! Ok, eu fug acum pentru ca in sfarsit am primit cartile Twilight si New Moon. Wish me lectura placuta!

1 Response to "Eva Longoria Parker"

Lectura placuta!
Imi place de Eva…dar pantofii aia „de vis” din prima si a treia poza ii sunt prea mari ;;)

Lasă un răspuns

