Fashiondistinct’s Blog

Tamara

Posted on: Februarie 11, 2009

Tamara si eu am crescut foarte aproape una de alta, de fapt toti eram foarte aproape unii de altii stand la bloc🙂

Ii rasfoiam pozele de pe hi5 cand am gasit poza aceasta superba:

sta60119b

Cat imi plac fetele care poarta rochii!Nu exista nimic care sa te faca sa te simti mai feminina si mai eleganta.

Tipul acesta de rochie e foarte drag sufletului meu. Imi place cum subliniaza talia si apoi vine lejera pe picioare. Oare ce poarta in picioare?Cred ca ar merge cu niste sandale romane, asa-i? Parerea mea😛

httpwwwbunnyhugcoukfashionshopmediagbu0prodlgjc94263wht-a3

Sursa: httpwww.bunnyhug.co.ukfashionshopmediagbu0prodlgJC94263WHT-A

Rochita a costat in jur de 3000 forinti si a fost cumparata din Budapesta. Nu pot ignora nici peisajul. Privind poza  nu ma pot abtine sa oftez…si sa imi doresc sa fie iar vara!

2 Răspunsuri to "Tamara"

Cand te uiti pe hi5-ul Tamarei ai impresia ca urmaresti portofoliul unui artist. Are poze superbe..
Este o poza atat de frumos surprinsa incat eu…imi imaginez ca e descultza..

Sunteti pe aproape: aveam slapi fara toc, cu talpa subtire🙂
Si eu astept vara sa pot purta din nou rochita!

Lasă un răspuns

