Fashiondistinct’s Blog

Lil’ Black Dress..es

Posted on: Februarie 9, 2009

Mi s-a adus la atentie un site dragutel…al actritei Gwyneth Palthrow. Nu pot sa spun ca ma incanta foarte mult, dar am gasit niste sfaturi utile (mersi Cori!)

Lil’ black dress #1 :

httpgoopcomnewsletter8

Aceiasi rochita, combinata altfel:

shiftdress_look2

Lil’black dress #2:

classic_knee_length_dress_look1

Cealalta varianta:

classic_knee_length_dress_look23

Lil’ black dress #3:

sweaterdress_look1

Lil’black dress #4:

minidress_look11

Sursa pentru toate pozele: httpgoop.comnewsletter8

Cel mai mult imi surade lookul cu cardiganul, dar nu cu botine (pentru ca nu imi sta bine), ci cu cizme.

Cel mai accesibil look este cel cu puloverul. Cumperi unul si il porti ba ca rochita si schimbi de fiecare data culoarea desuurilor, ba ca pulover in sine.

Sorry, Gwyneth, dar lil`black dress #1 ti-ar sta mai bine cu botinele mele de aici🙂

Lasă un răspuns

