Fashiondistinct’s Blog

P!nk

Posted on: Februarie 3, 2009

Ce coafuri purtam anul asta?

Eu sunt cam speriata de noul trend de freze pentru baieti…pe langa faptul ca masculii sunt din ce in ce mai efeminizati mai au si aricii aia pe cap😛 Ce sa spun? Probabil sunt eu de scoala veche, dar nu e normal ca omul tau sa aiba par mai scurt ca tine? I’m just saying🙂

Pana inteleg eu cum e cu parul si rasa lor, ma limitez la coafurile fetelor.

Pe Oana o stiti de aici si s-a dus pana la Hunedoara sa isi tunda si vopseasca parul astfel. A costat-o 100 lei si arata gorgeous:

oana

Ca gen de imbracaminte si appearance in general, ea este un mix fericit intre emo si sk8er. Nu va speriati de valul emo ca imbracaminte. Orice trend are si o parte buna pe care o poti explora si folosi fericit.

Eu mi-as dori sa pot fi emo, dar guess what? Am depasit varsta🙂

Lasă un răspuns

