Fashiondistinct’s Blog

Manual de still_dea

Posted on: Ianuarie 31, 2009

Am primit cadou de Craciun Manualul de stil al Danei Budeanu. Atat de mult mi-am dorit cartea asta…incredibil!Dar la fel ca si cu multe alte lucruri pe care le-am dorit foarte mult…nu il mai vreau!

Sunt dezamagita pentru ca la orice tinuta, abosolut orice tinuta, ochelarii de soare sunt un must have!Dana ar fi trebuit sa precizeze ca a scris cartea pentru vedete, nu pentru omul de rand din Sannicolau Mare care cade pe scari coborand la club cu ochetzii negri p nas! Am I right or am I right?

Asta e cartea: fotografie0031

Asta spune Mihaela Radulescu: fotografie0032

Nu am reusi sa gasesc imaginea pe care a inteles-o Dana gresit si anume scena din Breakfast at Tiffany’s cand Holly e la biblioteca si citeste cu ochelarii negri pe ochi.

Daca are cineva imaginea respectiva…share!ID-ul meu e in titlu.

Ok, am primit un feedback interesant despre carte. Tot ce mi se va spune legat de acest subiect, voi trece aici.

Prietena mea Roxana spune asa:

Nu am citit-o, dar din start mi se pare o porcarie de carte, ca multe altele care exista. Iar Raduleasca,in loc sa pledeze pentru adevarata cultura, mai bifeaza inca o activitate lipsita de esenta, si anume o mica postfata la o carte urata.

6 Răspunsuri to "Manual de still_dea"

In primul rand subscriu la majoritatea remarcilor tale despre stil si moda .In al doilea rand „manual de stil ” suna a oximoron. adica stilul ar trebui sa fie ceva personal ,individual si iata vine cineva inzestrat cu spirit de turma si iti spune ca stilul e lesne de invatat , ca poti redacta un manual de stil , un set de reguli de do’s and don’ts in privinta stilului ca sa fii in conformitate cu atare trend si atare generatie. adica stai un pic cum vine asta- dau bani pe o carte ca sa-mi dea cineva instructiuni asupra ce ar trebui sa imbrac ca sa fiu pe plac ?si daca asa din intamplare sunt genul care nu vrea sa fie pe placul nimanui decat siesi? va veni tipa aia, autoarea si-mi va spune „pai vezi? atunci te incadrezi in stilul rebelelor”,.Un lucru am invatat de la viata „don’t put labels on things”, sau cu alte cuvinte nu judeca o carte dupa coperta . Nu trebuie sa porti o haina si pe tot lungul si latul sa scrie ARMANI cu fir argintiu sa te orbeasca si sa nu lase un deget loc neinscriptionat cu sigla firmei. te uiti inauntru pe eticheta si citesti”made in china”.te gandesti apoi la toti chinezii aiai care fura din fabrica lor de armani si poarta pe gratis ceea ce tu ai cumparat cu jumate de salariul mediu pe economie. Recunoaste macar atunci ca vrei sa te falesti, nu ca vrei sa fii stilat. Un on cu adevarat stilat e un om discret care apreciaza atat blugii versace cumparati cu 300 de euro cat si camasa 3 la 10 lei din piata de vechituri(care apropo se poate sa fie un doce &gabanna pentru ca e adusa cu sacul din strainatate) . important e sa te bucuri ca ai ce imbraca si ca iti vine bine, si ca esti curat si ingrijit. asta da stil .

am scris si eu despre asta…si cartea ei..o pacaleala

Ieri a fost ziua mea…si am primit de la prietenul meu un cadou extraordinar,ceva ce imi doream de mult timp si anume cartea Danei Budeanu…De cand am tinut-o prima data in maini m-am indragostit de ea…o consider Biblia mea…
Eu nu am fost niciodata un fashion victim si nici nu as vrea sa fiu,pentru ca parerea mea este ca cele care sunt nu au personalitate…mereu mi-am dorit sa fiu diferita de altii dar din pacate nu am avut curaj…am adoptat tinute lejere formate din pantaloni simpli sau jeans cu balerini,pantofi sport sau cizme simple…Am trecut si din pacate inca mai trec peste o criza de personalitate daca pot sa-i zic asa,in ceea ce priveste stilul vestimentar…Cea mai mare problema a mea este ca mi-e frica de reactia celor din jur chiar daca in carte se puncteaza ca asta ne deterioreaza foarte mult viziunea asupra stilului.Consideram ca hainele sunt facute strict pentru a acoperi partile intime,sau pentru a combate frigul,insa de cand am terminat un curs de pictura la Scoala Populara de Arte din Brasov,mi-am schimbat parerile…Un rol foarte important in viata mea l-a avut si faptul ca am devenit”fan”Anna Lesko,care dupa parerea mea este cea mai bine imbracata femeie din Romania…Am fost plecata si eu in Spania si am vazut nonsalanta celor de acolo de a purta exact ceea ce vor…oamenii de acolo nu se intorc dupa tine sa zica…”mama l-ai vazut pe ala ce bluza are”sau „ai vazut-o si pe aia”…cei de dincolo au alte conceptii,sunt civilizati si nu critica moda…pentru ei fiind ceva relativ…Nu am inteles niciodata cum unele pot aborda tot felul de tinute de pitipoance ca altcumva nu pot sa le zic…si se inspira dupa mai stiu eu ce „diva”…
Am implinit 21 de ani…si sunt dispusa si decisa sa”ma schimb”…cadoul primit va fi primul pas spre asta si sunt convinsa ca voi reusi…Tot ce pot eu sa zic este felicitari Danei,care fetelor nu v-a bagat cartea pe gat…DACA NU VA PLACE NU CITITI…dar nu mai postati tot felul de commenturi tampite…cartea „Manual de stil”nu este de citit…pentru ca nu investesti intr-o carte ca sa o citesti intr-o zi…este de studiat,de hranit imaginatia,ideile,inspiratia…este o BIBLIE!!!

este o carte buna, teoria cu omul de la tara care cade pa scari din cauza ochelarilor nu e totalmente aplicabila, pentru ca la tara de obicei sunt case fara scari, apoi un om de la tara nu are bani de dat pe o asemenea carte , si nici preocuparile oamenilor de la oras. odata cu posibilitatile financiare creste si nivelul nevoilor, de unde nevoia de stilist. tipa a scris o carte buna . acum nici eu nu-mi permit genti louis vuitton, si nici nu as da banii pe ele daca mi-as permite, dar majoritatea sfaturilor sunt perfect aplicabile pentru venituri medii, chiar mici ! de aia spun k e o carte buna si foarte completa

…am cumparat cartea demult de cand a aparut,nu stiam cine e aceasta dana budeanu, vag numele imi spunea ceva(am avut dreptate pana la urma!!!)e nora Deliei Budeanu fosta comunista crainica de la TVR1 de pe vremea ceausismului!!deci e o infatuata al carei sot este un parazit care detine revista ciao asa zis ziarist in care isi bat joc de toate vedetele din Romania, dupa bunul lor plac!!!doamne cat lux: sa poti rade de cine vrei, pe fata!aceasta siliconata de dana budeanu, nora maisus mentionatei crainice si nevasta mai sus mentionatului director de revista nu are ce face cu banii care sunt in numar imens si provin din parazitism si snobism dus pana la limita….
…sa revin…sunt o fashion victim , stiu sa ma imbrac, asta e de fapt pasiunea mea , am luat cartea de curiozitate, dar am fost pur si simplu scarbitaaaaaaaaaaaaaaaaaa!sfaturi de doi lei , pline de snobism crud, nesimtit, neaplicabile decat intr-o lume in care esti ca ea: o mare parazita umflata de vile, masini si vuttoane, balenciaga si jimmy choo(sandalele ei preferate!!)
imi pare rau dupa bani!!mai bine plateam factura la intretinere cu ei, sau cumparam pizza pentru mine si copil!!!!
nu cumparati mizeria asta!si eu m-am pacalit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!v-o donez eu cine o vrea!!!!!!am mai cumparat-o si pe cealalta(manual de stil pentru barbati!!!)
va dati seama cat sunt de fraiera?!

Intr-adevar este o carte exclusivista.Am fost dezamagita de carte si in acelasi timp placut surprinsa sa aflu ca in mare parte stiam cum e treaba cu stilul.

Lasă un răspuns

