Fashiondistinct’s Blog

Sweet dreams!are made of these…

Posted on: Ianuarie 30, 2009

fotografie0011

Acesta este unul dintre cadourile pe care le-am primit de ziua mea. Hey Tipsy, TaaTaa, Ho, Rah si Hap’ciu! Stiu de unde l-ati cumparat!!!

Aici ma intrebam daca imi intra pe apple bottom: dsc04869

Ok, no problemo:

dsc04904

Acesta nu este un trend pitziponcesc pe care il incurajez, era doar de distractie faza! Va rog fetelor nu purtati kilotii peste pantaloni!Nu, nici macar daca e vorba de iegari🙂

Apropo de lenjerie intima si momentele cand o scoti…Am citit o chestie interesanta pe un forum. Cineva a propus sa ne intrebam toata lista de mess de ce nu am facut sex inca cu ei…:) Va provoc sa incercati!

Eu am incercat si ati fii surprinsi ce raspunsuri puteti primi. Cel mai mult mi-a placut cel cu „pentru ca nu am avut ocazia”.

Alix, exact cum spuneai tu: „Barbatii au datoria sa incerce, noi avem datoria sa refuzam”

1 Response to "Sweet dreams!are made of these…"

Bah, Alix asta e o desteapta:)

Lasă un răspuns

