Fashiondistinct’s Blog

Patricia Blues

Posted on: Ianuarie 26, 2009

Am copilarit cu Patricia. Si a fost cea mai frumoasa copilarie.

Ne-am jucat cu Barbie pana in a 7-a…ne-am fii jucat noi si mai mult, dar ne era rusine deja🙂 . Oricum, am desenat sute de hainute si am cusut cu manutele noastre poate tot atatea!

Am fost cu ea la probe pentru rochita asta ( 100 lei): patri

Dupa cum vedeti NU la tanti Getutza😛

Rochia e inspirata de:

cosmopolitan_ukraine1

Sursa: http://www.ojosdeshakira.com/Archives_News2008/Cosmopolitan_Ukraine.jpg

Decat sa dai gres, mai bine te inspiri de la cineva care stie…sau plateste pe cineva care stie😛

Lasă un răspuns

