Fashiondistinct’s Blog

It’s black, it’s white…it’s Oana uh yeah yeah yeah :)

Posted on: Ianuarie 16, 2009

Prima data cand am vazut-o era un copil de 10 ani care se uita curios la fata adusa acasa de fratele ei sa o prezinte parintilor. Era tare dragalasa  si durdulie!

Mi-a placut ca de mica imi analiza hainele, ma intreba de unde le am, imi spunea ca sunt „faine” …si iat-o acum cu un stil bine definit de teenager; vezi vedea in curand si poze mai streetstyle cu ea.

In pozele astea e de-a dreptul angelica:dnz6px760472-02

74w2kh175746-02

Dupa cum vedeti nu mai e durdulie deloc😛

Rochie alba 60 lei, curea lac 40 lei, pantofi lac 90 lei. Mai putin de 2 mil…congrats!

Etichete: ,

3 Răspunsuri to "It’s black, it’s white…it’s Oana uh yeah yeah yeah :)"

Now, thats a hottie…!!!!

Asa, asa, teenagers cu streetstyle:)

[…] Oana o stiti de aici si s-a dus pana la Hunedoara sa isi tunda si vopseasca parul astfel. A costat-o 100 lei si arata […]

Lasă un răspuns

